Якість з досвідом - 21 рік!
Гарантія на ваги автомобільні - 20 років!

Відділ збиту

(095)599-43-48

(098)842-05-02

відділ обслуговування та ремонту вагів   
ООО "Весмастер"
(067) 141-04-79

(066) 980-68-16

 

Юридична та поштова адреса::
69008 м. Запоріжжя, вул. Реміснича, 2

e-mail: 

zvz.ukr@ukr.net

zavodvesov@ukr.net

 

Головна Про нас Продукція Послуги Нагороди Замовлення Доставка Відгуки Контакти

Наша продукція

Наші послуги

Новини

Наші клієнти

Контакти

69008 м. Запоріжжя,
вул. Реміснича, 2

відділ збуту

 
 
(095) 599-43-48  
(098) 842-05-02
 
vesmaster_zp@ukr.net

 

zvz.ukr@ukr.net

Для клієнтів України
і Києва телефони
(044) 364-00-59
(095) 652-81-05
  • Вагове обладнання
  • /
  • Ремонт і модернізація вагів
  • Ремонт вагового обладнання і модернізація вагів

    ремонт и обслуживание весоизмерительной техники

    Одним з основних напрямків діяльності Весмастер є модернізація ваг і всілякий ремонт вагового обладнання, від платформних механічних ваг вантажо-приймальній від 500 кг до механічних автомобільних ваг і механічних дозаторів різних систем вимірювання ваги (растворобетонние вузли, комбікормові заводи і т.д.). Саме вагове обладнання є у нас у великій асортименті.
     
    Модернізація ваг платформних вантажо-приймальній до 30 тон у тому числі, що використовуються в різних галузях народного господарства, дозволяє домогтися не тільки високої точності зважування, що дозволяє уникнути втрат, викликаних специфікою експлуатації механічної ваго вимірювальної техніки, а й скорочення витрат на експлуатацію такої техніки.


    Модернізація передбачає установку на існуючі ваги типу важеля, по ряду причин морально і фізично застарілих - знос елементів (призм, подушок, важелів), почастішання відмов, нестабільність показань і отже часті і трудомісткі профілактичні роботи. На відміну від установки нових електронних ваг, модернізація пов'язана з набагато меншими витратами, так як зберігаються найбільш дорогий елемент ваг - вагова платформа.

    реконструкция весов, дозаторов и пр.

    Мінімальна модернізації ваг, при якій зберігаються вагова платформа і елементи системи важеля - аж до тяги, що веде до циферблату голівці (в старих моделях - до рейкової шкалою). Навіть якщо автомобільні електронні ваги абсолютно нові - така модернізація просто необхідна для збільшення терміну їх служби!

    Максимальна модернізації ваг, при якій видаляється вся система важеля, зміцнюються і добудовуються бетонні опори, що служили підставою для подушок, на ці опори монтуються вузли встройки з тензодатчиками (до 10-60 тонн), і платформа встановлюється на датчики. Сигнали датчиків підсумовуються в сполучній коробці, і сумарний сигнал видається на тензоізмерітель. Стабільність показань і надійність ваг визначається, в основному, конструкцією датчиків і вузлів встройки.

    Ми використовуємо конструкції вузлів встройки з використанням обладнання виробництва Південної Кореї (CAS), Німеччини (HBM), а так же прекрасно зарекомендувало себе на території України (Київ, Запоріжжя, Донецьк та інші) і всієї Європи вагове обладнання виробництва турецької компанії ESIT.

    Ремонт електронних автомобільних ваг

    Ми накопичили значний досвід в переобладнанні та ремонті застарілих ваг в електромеханічні. Що Їх нами модернізація і ремонт електронних автомобільних ваг дозволяє Замовнику отримати ваговий комплекс, який відповідає всім сучасним вимогам.

    При здачі вагового комплексу ми гарантуємо:

    •  
    • Похибка при зважуванні: не більше 0,1%.
    • Пилевлагонепроніцаемость: міжнародний стандарт IP-68.
    • Температуру експлуатації ваг, ° С: -30 ... + 50.
    • Термін установки ваг: не більше 3 міс. (З дня передоплати за договором).
    • Безкоштовне навчання обслуговуючого персоналу.
    • Гарантійне обслуговування 24 місяці з подальшим сервісним обслуговуванням.

    Звертаємо Вашу увагу: тільки наша фірма передбачає повну заміну датчиків і програмного забезпечення кожні 5 років, з урахуванням всіх останніх наукових досягнень в цій області і бажання Замовника.

    Пропонуємо 2 варіанти модернізації ваг:

    • Ремонт напольных весов Повна модернізація включає роботи:
      •  
      • реконструкцію існуючої вантажоприймальної платформи
      • установку 4-х (6-ти), вбудованих в модуль тензодатчиков на тумби фундаменту з кріпленням до вантажо-приймальній платформі опорних вузлів
      • установку вторинної електронної апаратури, ПЕОМ, принтера
      • створення і впровадження програмного забезпечення
      • здачу ваг Госповерітелю
    • Повна модернізація, при якій видаляється вся система важеля, при необхідності зміцнюються бетонні опори, що служили підставою для закладних деталей, на ці опори із заставними монтуються вузли встройки з тензодатчиками (до 10-60 тонн), і вантажоприймальної платформа допрацьована додатковими звареними конструкціями встановлюється на тензодатчики . Сигнали датчиків підсумовуються в сполучній коробці, і сумарний сигнал видається на тензоізмерітель. Стабільність показань і надійність ваг визначається, в основному, правильністю виготовлення вантажоприймальної платформи, конструкцією датчиків і вузлів встройки.

      Повна модернізація з подовженням вантажоприймальної платформи, при якій крім операцій вироблених при стандартній модернізації виконується подовження котловану до необхідного розміру і встановлюються додаткові тензодатчики і грузопріёная платформа.

      Модернизация рычажных весов
      Зверніть увагу, інші фірми використовують для реконструкції підливу фундаментів, це призводить до збільшення термінів реконструкції і додаткових витрат, наше підприємство використовує додаткові зварні металоконструкції, що значно скорочує терміни реконструкції і витратну частину коштів. Ми використовуємо конструкції вузлів встройки з використанням обладнання виробництва Південної Кореї (CAS), Німеччини (HBM), а так же прекрасно зарекомендувало себе на території України і всієї Європи вагове обладнання компаній ESIT, KELLI, ZEMIK.
       
      На відміну від установки нових електронних ваг, модернізація пов'язана з набагато меншими витратами, так як зберігаються найбільш дорогий елемент ваг - вагова платформа. При цьому з'являється можливість користуватися всіма перевагами електронних ваг - прискорення процесу зважування, отримання наочного результату в цифровому вигляді, можливості з обліку і реєстрації вироблених зважувань (висновок на принтер і в комп'ютер, ведення товарного обліку).
       
      На всі ваги, виготовлені ТОВ «Весмастер», органами Держспоживстандарту України видається свідоцтво про метрологічну атестацію, що підтверджує виготовлення автомобільних ваг атестованим на ці види робіт підприємством і відповідність ваг всім чинним технічним і метрологічним нормам і вимогам, що пред'являються до даної продукції.
    • Часткова модернізація ваг
      Цей варіант також передбачає оснащення ваг електронікою, але зі збереженням для важеля механічного принципу зважування. При цьому, для забезпечення функціональних завдань, властивим електронних ваг, зв'язок з вторинної електронною апаратурою, ПЕОМ або приладом реєструючим-показує (ПРП) здійснюється через один тензометричний датчик, вбудований в вертикальну тягу важеля. У цьому випадку обсяг робіт, а отже і вартість переобладнання, істотно знижуються.

      Однак, похибка зважування при частковій модернізації залишається в колишньому діапазоні, оскільки принцип зважування не змінюється.

    У поданій таблиці наведені найбільш характерні переваги переобладнаних ваг в порівнянні з застарілими зразками для важеля механічних.

    ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА
    технічних можливостей ваг для важеля механічних і тензометричних
    (Переобладнаний варіант)
    Показник Ваги важільні Ваги тензометричні (переобладнаний варіант)
    визначення маси
    в статиці Так Так
    в русі Ні Ні
    Похибка,% від НПВ
    в статиці 0,1 0,1 (0,04-на вимогу)
    в русі
    складу Ні не більше 0,1% від М складу
    вагона Ні не більше 0,5% від М вагона
    Можливості при експлуатації
    a) Вплив оператора на точність визначається маси
    випадкове Можливо Виключено
    навмисне Можливо Виключено
    b) Автоматична роздруківка офіційної квитанції
      Ні За будь-якій формі
    c) Зберігання і видача інформації
    оодноразової Є Є
    за сутки (месяц, год и т.д.) Ні Є
    Ремонтні роботи (в залежності від складності 1…10 діб
    •  
    • заміна датчика - 15 ... 30 хв (входить в комплект ЗІП)
    • заміна АЦП - 10 ... .20 хв
    Залежність надійності роботи ваг від умов експлуатації:
    • при близькості вод підгрунтя, при на-явності пилу, бруду, корозії зчленувань
    • при зносі, перекосе рухомих важелів
    Істотний вплив на точність і працездатність
    •  
    • Немає рухомих частин
    • виконання вторинної апаратури за міжнародним стандартом IP-65 (на замовлення: IP-67, -68)
    • Вузли й елементи толерантні до пилу, вологи, корозії
    • Пожежо і вибухобезпечне виконання
    Знос механізму квадрантной головки Відновленню не підлягає Головка відсутня
    Спеціалізовані підприємства по ремонту і виготовленню запчастин Відсутні  Забезпечують гарантійний ремонт і сервіс
    Стройтехніческіе роботи  Виконуються в міру необхідності Використовується існуючий фундамент
    Обслуговуючий персонал Потрібно в кількості 1 чол  Потрібно в кількості 1 чол. Без спеціальної освіти. Перенавчання безкоштовно протягом 2-3-х змін

     


    НА ГОЛОВНУ


    НА ПОЧАТОК