ЗАПОРІЗЬКИЙ ВАГОВИЙ ЗАВОД

ПРОИЗВОДСТВО И ПРОДАЖА ВЕСОВОГО ОБОРУДОВАНИЯ В УКРАИНЕ

Весовое оборудование Украина

Юридична та почтова адреса:
69008 м. Запоріжжя, вул. Реміснича, 2
(061) 289-76-02 - дирекція
(061) 289-76-03 - юридичний відділ
(061) 289-76-04 - відділ збуту
(061) 212-69-69 - бухгалтерія
(095) 652-81-05, (067) 977-19-68
(044) 364-00-59 - м. Київ, вул. Богатирська, 6а
e-mail:vesmaster@optima.com.ua
   vesmaster_zp@ukr.net
zvz.ukr@ukr.net

 

Головна Про нас Продукція Послуги Нагороди Замовлення Доставка Відгуки Контакти

Наша продукція

Наші послуги

Новини

Наші клієнти

Контакти

69008 м. Запоріжжя,
вул. Реміснича, 2

відділ збуту

(061)
289-76-02
  289-76-03
  289-76-04
  212-69-69
(095) 652-81-05
(068) 403-63-70


e-mail:
vesmaster@optima.com.ua

vesmaster_zp@ukr.net

Для клієнтів України
і Києва телефони
(044) 364-00-59
(095) 652-81-05
(096) 113-97-27
Вагове обладнання / ваги автомобільні / ваги автомобільні безфундаментні

Безфундаментні автомобильні ваги

Перш ніж продовжити мову про бесфундаментних автомобільних вагах, робимо важливе зауваження - насправді бесфундаментних ваг не буває! Термін "бесфундаментних ваги" носить умовний характер. Якщо говорити точніше, то мова йде більше про спосіб установки автомобільних ваг на тимчасовий фундамент.

Призначення бесфундаментних автовагів

Бесфундаментних автомобільні ваги призначені для тимчасової установки в місцях проведення сезонних робіт (наприклад, при будівництві автомобільних доріг або для тимчасового розміщення ваг на чужій території).

Ваги автомобільні без фундаменту: конструкція

Автомобільні ваги без фундаменту складаються з окремих модулів, які зручно транспортувати і легко поєднати в єдину конструкцію на місці експлуатації. Автомобільні ваги встановлюють на металеву раму, яка, в свою чергу, встановлюється на дорожні плити або бетонну дорогу. Підстава (подушка з щебеню і ГПС) під дорожні плити має бути ретельно підготовлена ??і витримувати розрахункові навантаження без зрушень і просідання.
У бесфундаментних автовагів застосовуються два типи пандусів:

  • металеві (. 4шт під колію автомобіля, кріпляться до торцевих модулів);
  • железобетнние.

Ваги автомобільні бесфундаментних - переваги: ??

  • мобільність. Ваги можна швидко демонтувати, перевезти разом з фундаментними плитами і, швидко змонтувати на новому місці без виробництва зварювальних та бетонних робіт;
  • малі витрати при перестановці на нове місце (в порівнянні з витратами на перестановку стаціонарних ваг), тому що немає необхідності в зведенні дорогого капітального залізобетонного фундаменту.

Ваги бесфундаментних мають ряд умовних недоліків. Одним з них є необхідність контролю їх установки (моніторинг). Не можна гарантувати справну роботу автомобільних ваг на тимчасовому фундаменті (на дорожніх плитах) протягом декількох років, по крайней мере, без регулярного контролю їх установки по нівеліру. Перекіс опорних плит може привести не тільки до збільшення похибки ваг, але, з часом, і до відмови тензодатчиков. Якщо ж вам потрібні платформні ваги - то сміливо звертайтеся до нас! Ваги автомобільні бесфундаментних типу ВПТА мають посилену конструкцію, яка здатна витримувати великі навантаження при перевезенні інертних матеріалів від таких автомобілів як "HOWO" 8 * формула 4 з навантаженням на вісь до 20 тонн. Ваги автомобільні "бесфундаментних" випускаються на навантаження 15, 30, 40, 60, 80 і 100 тонн, довжина платформи ваг 6, 8, 12, 18, 20 і 24 метрів. Гарантійний термін експлуатації на автомобільні ваги без фундаменту - 5 років.

Про якість вантажоприймальної платформи ваг автомобільних ВПТА 80-18У.

Вантажоприймальної платформа автомобільних ваг складається з 3-х секцій з розмірами секції 6 х 3,3м. Такі розміри модулів використовують багато підприємств при виготовленні платформ.
Впливовими відмінністю нашої модульної 6-и метрової платформи від інших виробників є те, що: каркас платформи складається з двотаврової балки 30М по ГОСТ 19425-74 * з моментом інерції Ix = 9500см4; при розрахунку балочної клітки платформи враховувалася можливість виготовлення модульної секції з розмірами 9 х 3,3метров.
Розрахункові поєднання зусиль вибирався за критерієм екстремальних нормальних і зсувних напружень в периферійних зонах перетину. Навантаження на платформу прийнята від напівпричепа тривісного з навантаженням на вісь дорівнює 15т. Загальна вага від транспортного засобу в центрі прольоту становить 45т.
Згідно ДСТУ Б.В.1.2-3: 2006 «Прогини і переміщення» вертикальний прогин елементів конструкції, при довжині секції платформи L = 9м, дорівнює L / 200 тобто 9000мм / 200 = 45мм. Розрахунок виконаний з використанням програми «Ліра9.4» у відповідність до вимог чинних нормативних документів. Розрахунок виконаний з урахуванням найневигоднейшіх поєднань навантажень. Визначено зусилля, переміщення і перевірені перерізи несучих елементів конструкції.
В результаті розрахунку отримані величини сумарних вертикальних переміщень, вузлів розрахункової схеми балочної клітки платформи ваг. Максимальний прогин платформи в центрі прольоту становить 41,11мм, що не перевищує гранично-допустимий рівний 45мм.
Таким чином можна сказати, що конструкція модульної платформи 6 х 3,3м має великий запас міцності не тільки при довжині секції 6 метрів, але і при довжині секції 7, 8 і 9 метрів. Це дозволяє нам гарантувати великий термін експлуатації більше 20 років і задовольнити вимоги будь-якого Замовника щодо розмірів платформи. Креслення і технічна документація направляється Замовнику.

 


НА ГОЛОВНУ


НА ПОЧАТОК

 


]]>

   
ВЕСМАСТЕР
PulsCen.ruАвтомобильные весы в Запорожье

]]>